Welke leveranciers en serviceverleners in de voedingsindustrie zijn top of mind en wie is challenger? Op deze vragen geeft het Partner of Choice onderzoek van VMT antwoord.
Respons
Meer dan 300 foodprofessionals vulden het onderzoek in en op basis daarvan presenteren we de representatieve uitkomsten. Maar liefst 90 procent van de respondenten is betrokken bij het inkopen van goederen en diensten. 38 procent van de respondenten betreft het zelfs de directie of het management van de voedingsproducenten.
Resultaten
Het doel van het Nederlandse Partner of Choice onderzoek is om voedingsmiddelentechnologen op weg te helpen bij de leverancierskeuzes op het gebied van 12 relevante werkgebieden. Dat zijn de volgende categorieën (een klik brengt je gelijk naar de resultaten van de categorie):
- Food ingrediënts
- Certificering
- Hygiëne
- Advies/consultancy
- Laboratoria
- Wet- en regelgeving
- Machines en techniek
- Opleidingen
- Automatisering
- Meettechnologie
- Personeelsdiensten
- Vloeren en wanden
Interviews
Hieronder een aantal interessante interviews met partners van VMT naar aanleiding van het Partner of Choice onderzoek: