1. Voor abonneesStappenplan: De vraag naar concrete klimaatambities neemt toe, zo ga je als foodbedrijf ermee aan de slag
  2. Voor abonneesVan avocado tot bananen: 3 voorbeelden van True Pricing
  3. Voor abonneesVan plaagdier tot delicatesse: Crustalicious zet krabben om in waardevol product
  4. Voor abonneesHoogleraar pleit voor milde scheiding: 'Kijk naar functionaliteit in plaats van zuiverheid bij productontwikkeling'
  5. Voor abonnees5 jaar na uitbraak coronapandemie: 3 experts over de veranderingen in foodindustrie
  6. Voor abonneesVreugdenhil: 'Elektrificatie hapert door ongelijk speelveld op het net'
  7. Ceo Van Loon Group: 'Geen toekomst vleesvervangers, wel voor hybride'
  8. Zal lokale soja yoghurteters over de streep trekken? Jumbo en De Nieuwe Melkboer denken van wel
  9. Yoghurt met waterlinzen? Consortium onderzoekt de mogelijkheden
  10. Deze vier Belgische foodbedrijven zijn gekroond tot 'Factory of the Future'
  1. Cloetta gaat toch geen duurzame snoepfabriek in Roosendaal bouwen
  2. Voor abonneesZo beïnvloedt klimaatverandering de cacaoproductie
  3. Na de EU gaat kweekvleesproducent Mosa Meat ook voor marktgoedkeuring in Zwitserland
  4. Voor abonneesZo kan de foodindustrie stappen zetten in energietransitie
  5. Voor abonneesDuurzaamheidsscores berekenen? Deze tools helpen daarbij
  6. Stikstofbeleid raakt voedselproducenten, kansen voor biologisch: 'Prijzen gaan omhoog'
  7. Oprichter Willicroft verkoopt na moeilijk jaar: 'opschalen in plantaardig is lastig'
  8. Lidl omarmt 'planetary health diet' van WNF en schroeft verkoopdoel volkoren op
  9. Lupineballetjes bij Ekoplaza: 'We zochten naar een meer populaire manier om de peulvrucht aan te bieden'
  10. Biologische labels winnen aan populariteit: 'Internationale normen ontbreken nog'