Chaudfontaine schenkt Chaudfontaine 1 miljoen euro voor opbouw...
Coca-Cola, het moederbedrijf van Chaudfontaine, heeft een budget van 1 miljoen euro vrijgemaakt om de gemeenschap van Chaudfontaine te ondersteunen.
Coca-Cola, het moederbedrijf van Chaudfontaine, heeft een budget van 1 miljoen euro vrijgemaakt om de gemeenschap van Chaudfontaine te ondersteunen.
Gezondheid, transparantie, verantwoord eten, eerlijke prijzen; door de exponentiële groei van de wereldbevolking en het toenemende...
IFF en DuPont hebben aangekondigd dat zij een definitieve overeenkomst zijn aangegaan voor de fusie van IFF en DuPont's Nutrition & Biosciences...
Buteressence, het oudste in Nederland gevestigde aromahuis, luidde donderdag 28 november op feestelijke wijze het jubileumjaar in. In 2020 bestaat...
Producent van smeerbaar en hartig broodbeleg, Prima Food, opereert sinds 17 oktober onder de naam 'The Spreadmaker'. Naast de naamswijziging opende...
Wat is de oplossing voor duurzame voedselproductie van de toekomst? Innovatie. Maar wat betekent dat concreet? Op Symposium aan de Schelde (28 juni)...
Mérieux NutriSciences neemt Institut Kirchhoff Berlin volledig over, een Berlijns bedrijf dat chemische, fysische, moleculair-biologische en...
TOP bv brengt de verkoop en marketing van machines voor de voedselindustrie onder in een nieuwe verkooporganisatie: Like Fresh. TOP zelf kan zich zo...
Etiketteren.nl, onderdeel van Normec Foodcare, heet vanaf 1 februari Normec Label & Specifications.
Ulrick & Short lanceert een eivervanger voor glutenvrije bakkerijproducten. Het ingrediënt ovaprox F is de nieuwste toevoeging aan het...