Twee thema’s lopen als een rode draad door het jubileumjaar heen. Onder de slogan ‘Lekker Bezig’ toont het bedrijf constant in ontwikkeling te zijn om eigentijdse en onderscheidende aroma’s te creëren en produceren.
Daarnaast start de onderneming ambitieuze plannen voor de komende jaren in zowel verbeterde productiefaciliteiten en een vernieuwing van het portfolio aanbod.
Trots
Ton Toben, directeur-eigenaar van het bedrijf dat veertig medewerkers telt : "Het succes en de continuïteit is te danken aan de collega’s en de vele klanten die het bedrijf mocht bedienen door de jaren heen. Een prestatie om trots op te zijn!"
Relatiedag
Als blijk van waardering staat er voor alle klanten een speciale relatiedag gepland op donderdag 18 juni 2020 om een kijkje in de keuken te komen nemen. Meer informatie over het aankomende jubileumjaar alsmede de relatiedag kunt u volgen via de speciale jubileumpagina op www.buteressence.com.
Contactpersoon Buteressence: Eric Lemmers 075 631 44 11 of via info@buteressence.com
Maatwerk en flexibiliteit
Buteressence verkoopt haar aroma's voornamelijk in de Benelux en ‘business to business’ aan bekende merkfabrikanten, private label specialisten en veelbelovende startups. En dus is het bedrijf uit Zaandam voor het eigen succes sterk afhankelijk van de ontwikkelingen bij klanten in de veeleisende voedingsmarkt.
Maatwerk leveren en flexibiliteit zijn hierbij een eerste vereiste.
Dit artikel is gesponsord door Buteressence.