1. Blog: dit is mijn indruk van het verpakkingsvrije concept van Albert Heijn
  2. Column Suzanne van der Pijll: 'Eiwittransitie is de default omdraaien'
  3. Onderzoek: kansen voor een sterk verdienmodel met 'lokale' Noordzeevis uit Scheveningen
  4. Column: 3 grote trends in voedsel
  5. Natuurazijn op het etiket: erkenning voor een natuurlijke smaakmaker
  6. Schuttelaar & Partners: 'Consumptie, gezondheid én duurzaamheid van brood verandert'
  7. Column Marcel Schuttelaar: Opschieten met gezonder voedsel
  8. Column: Duurzaam boodschappen doen, hoe kan dat het best?
  9. Nieuwe partners Schuttelaar & Partners gaan voor internationale aanpak en milieu
  10. Column: Gaat biologisch weer terug in plastic?
  11. Kantelpunt in eiwittransitie komt een stap dichterbij
  12. Voor abonneesWebinar: Marcel Schuttelaar over veranderende consumentenwensen
  13. De Week van VMT: Hoe kunnen startups inspelen op trends?
  14. Voor abonneesPolitiek wil strengere regelgeving voor duurzamere voedselproductie
  15. Breekt de biologische landbouw toch definitief door?
  1. Innameberekeningen voor Novel Food dossiers zijn niet eenvoudig
  2. Voor abonneesSchuttelaar: 'Nutri-Score heeft aanpassingen nodig voor invoering in Nederland'
  3. Column: Claims voor weerstand tegen virus zijn misleidend en verboden
  4. Voedsel en voedselpatronen in het post-Corona tijdperk
  5. Het coronavirus, een megacrisis zoals we niet eerder mee maakten
  6. Consumenten menen dat ons voedsel gezonder en duurzamer is geworden
  7. Is de recyclebare plastic verpakking de nieuwe heilige graal?
  8. Voedseltransitie vertaald naar verdienmodellen
  9. Een gezonde voedselomgeving tijdens dagje uit
  10. Vertrouwen winnen met transparantie
  11. 'Nederlanders inspireren om te kiezen voor verse vis uit eigen Noordzee'
  12. Transparant communiceren: niets zeggen is geen optie
  13. PLUS draagt 1,3 miljoen dollar premie af voor betere omstandigheden boeren en arbeiders in ontwikkelingslanden
  14. Dutch Agri Food Week
  15. Makro voor Noordzeevis uit Scheveningen