Welke consumententrends zijn belangrijk voor producenten van zoetwaren en snacks? (podcast)

Welke consumententrends zijn belangrijk voor producenten van zoetwaren en snacks? (podcast)

VMT toog naar de vijftigste editie van de ISM, de internationale beurs voor zoetwaren en snacks. Welke trends zijn belangrijk voor deze categorie? Gezonde snacks blijken nog steeds populair, maar dat is slechts 1 van de vele trends die we hebben gezien. Luister naar de podcast van ons bezoek aan de beurs.

We vroegen producenten Barry Callebaut, Love Chock, Kriket en Nouri hoe zij inspelen op de verschillende consumenteneisen.

Luister naar de eerste podcast (20 minuten) van VMT. Laat ons weten wat je ervan vindt!

Innovaties

Op de 50ste editie van de ISM toonden vele producenten van zoetwaren en snacks hun innovaties in deze categorie.

De volgende snacks vielen op:

Energieballen gemaakt van noten en fruit

Vele producenten toonden repen met insecten

Kriket uit België: "We willen niet shockeren." Luister naar de podcast voor een uitgebreid interview.

Fruitsnacks van Sunvita gemaakt van dragonfruit

Een enkele stand met cbd-snacks

Barry Callebaut focust op Centennials. Meer weten over deze doelgroep? Luister naar de podcast.

Eiwitrepen in allerlei smaken

Dionne Irving

Dionne Irving

Redacteur Productontwikkeling en Duurzaamheid

Dionne Irving is redacteur met als aandachtsgebieden productontwikkeling, duurzaamheid en product- en procesinnovatie.

Onderwerpen aanpassen

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.