VMT 8 (2023): Trends in 2024
Hoe kijken we terug op 2023 en wat wordt trendy in 2024? In dit laatste nummer van 2023 voorspellen branchegenoten, markt- onderzoekers en...
Hoe kijken we terug op 2023 en wat wordt trendy in 2024? In dit laatste nummer van 2023 voorspellen branchegenoten, markt- onderzoekers en...
Met de jaarwisseling in zicht komen ook goede voornemens er weer aan. Biedt dat kansen voor functionele ingrediënten? Een groeiende groep mensen...
Het vinden van de juiste mensen voor jouw organisatie kan een uitdaging zijn. Met de overvloed aan beschikbare informatie zijn professionals goed op...
In 2030 moeten bedrijven meer dan de helft minder CO2 uitstoten. Om dat doel te halen is tijd nodig. Daarmee de oproep om hier nu mee aan de slag te...
Grote organisaties zijn vanaf 2024 verplicht een duurzaamheidsrapportage op te stellen. 'Duurzaamheid'. Een breed begrip dat ook in de...
De vraag naar Clean Label-producten groeit. Consumenten willen steeds vaker een verantwoord product waarin geen additieven verwerkt zijn die wellicht...
In de opkomende revolutie van alternatieve eiwitproductie speelt NIRAS, een ingenieurs- en adviesbureau, een cruciale rol. Te midden van de...
"We willen dat alle mensen onbezorgd kunnen genieten van goed en veilig eten." Die missie staat prominent op de website van Normec Foodcare. Normec...
Aptean kijkt vooruit. Afgelopen augustus deed het softwarebedrijf, samen met onderzoeksbureau B2B International, onderzoek naar de...
Wijnproducenten en -distributeurs opgelet: vanaf begin december moeten wijnflessen worden uitgerust met een nieuw etiket. Hans van der Moolen van...