Een hot topic op de agenda van veel voedings- en drankenbedrijven: Duurzaamheid. Uit onderzoek blijkt dat 87% van deze bedrijven vindt dat zij al een aanzienlijke inspanning leveren om duurzamer te worden. Een enorme stijging ten opzichte van vorig jaar, toen 40% aangaf dat duurzaamheid een prioriteit was voor hun bedrijf. En dat is interessant! Met o.a. de introductie van de CSRD-wetgeving is er nog genoeg werk aan de winkel. De lat ligt hoog.
Meld je aan voor de webinar
Want wat gebeurt er nu in de markt, waar kan digitalisering een toegevoegde waarde leveren en welke volgende stappen kan jouw bedrijf zetten om duurzamer te worden?
We gaan op 13 juni aan tafel met twee deskundige sprekers op dit gebied: Marcel Lambregts van Rabobank en Joris Kolff van Aptean. Zij delen inzichten en best practices op basis van onderzoek en praktijkervaringen. Want volgens Rabobank moet de voedselproductie verder verduurzamen om ons land in 2050 volledig circulair te krijgen.
Waarom deelnemen?
Tijdens het webinar krijg je meer inzicht in de volgende vraagstukken:
- Welke duurzaamheidsontwikkelingen (o.a. CSRD-wetgeving) vinden er plaats?
- Wat zijn de redenen waarom bedrijven investeren in duurzaamheid?
- Waarom zijn technologie en data onmisbaar om het verschil te kunnen maken?
- Wat is jouw volgende stap? Best practices, advies en tips!
Ontdek op 13 juni welke kleine stappen je als bedrijf al kunt nemen, en hoe digitalisering kan bijdragen aan een duurzamere toekomst.
Meld je nu aan voor het webinar.
Datum: 13 juni 2024
Tijd: 10.30 – 11.10 uur