1. Is krimpflatie misleiding? 'Producenten moeten transparanter zijn'
  2. Blik buitenlandse sperziebonen of verse Nederlandse wortelen? Europees ecolabel moet consument helpen bij deze keuze
  3. Dit moeten foodbedrijven weten over duurzaamheidskeurmerken
  4. Startup Upfront start verkoop bij Albert Heijn: 'In supermarkten vindt meeste misleiding plaats'
  5. 'Met nieuw register straks te zien van welke boom je appels komen'
  6. 'De Levensmiddelendatabank (LEDA) is geen black box, het bevordert juist transparantie'
  7. Wetgeving moet transparantie vergroten: 'Producenten komen in spagaat tussen wetgeving en lage prijzen'
  8. Milieu Centraal benoemt 12 nieuwe topkeurmerken: 'Voor bijna alle boodschappen is een topkeurmerk'
  9. Voor abonneesStartup Upfront: 'Belangrijke informatie moet duidelijk op het etiket staan'
  10. 5 doorslaggevende trends voor 2022: duurzaamheid neemt koppositie in
  11. R&D: meest gelezen in 2021
  12. Ceo Eosta over transparantie: 'Je verbergen achter complexiteit is watjesgedrag'
  13. Voor abonneesWebinar: Innova Foodtrends 2022 over consumenten die bescherming planeet als gezamenlijke verantwoordelijkheid zien
  14. Hoe gaan Internet of Things, kunstmatige intelligentie en traceerbaarheid de voedings- en drankindustrie transformeren? 5 trends op een rij
  15. Met deze drie pijlers gaat PepsiCo door middel van Pep+ voor duurzame transformatie
  1. 6 trends en ontwikkelingen in de voedingsindustrie: 'Radicale transparantie wordt nieuwe norm'
  2. Hoe zeker kun je zijn over de herkomst van producten en materialen? Nieuwe ISO-norm moet grip op handelsketen geven
  3. Bunge Loders Croklaan maakt biologische oliën en vetten op maat
  4. Kamerleden kruisen de degens in debat over Nederlands voedselsysteem
  5. Vion past blockchaintechnologie toe voor ketentransparantie
  6. 5 bepalende trends voor 2021 in R&D
  7. Top 10 food trends voor 2021: Transparantie met stip op plek 1 (update)
  8. QA-er Fruitmasters: 'Data is als een appel. Al in het begin van de keten moet het op orde zijn'
  9. Voor abonneesStartup Upfront zet ingrediënten op de voorkant van de verpakking: 'Wij willen transparantie tot in het extreme doortrekken'
  10. Pandemie onderstreept het belang van goede datatechnologie: 'Transparantie belangrijker door corona'
  11. Visproducent Princes brengt reis van tonijn met blockchain in beeld
  12. Onderzoek: consumenten grijpen in coronacrisis terug naar A-merken om voedselveiligheid
  13. Transparantie zet door: voedingsmiddelenindustrie mag meepraten over meerjarenagenda NVWA
  14. Voor abonneesCacao in chocola is nu traceerbaar naar land van herkomst
  15. Blockchainexpert Albert Heijn: 'De businesscase om blockchain te gebruiken is niet echt sterk'