Vezet: 'Help ons schappen vol te houden met vers gesneden agf'

Vezet: 'Help ons schappen vol te houden met vers gesneden agf'

Vezet, een van de vaste leveranciers van vers gesneden groente en fruit van Albert Heijn, zet momenteel alle zeilen bij om de acute situatie rondom de coronacrisis goed te managen. Het bedrijf zoekt per direct versterking van productiemedewerkers, operators en monteurs.

“Tot nu toe zijn we als organisatie alle zeilen aan het bijzetten om de situatie goed te managen en te zorgen dat de winkels bevoorraad blijven”, schrijft het bedrijf. “Het coronavirus stelt ons allen voor een grote uitdaging. De vraag naar vers gesneden groente en fruit stijgt.”

Productiemedewerkers

Koninklijke Vezet zegt elke dag een ‘enorme productie’ te draaien om alle winkels van Albert Heijn te kunnen blijven bevoorraden met 250 verschillende artikelen. Het bedrijf zoekt daarom 50 productiemedewerkers, 5 ervaren operators en een aantal monteurs. “Kom jij ons team versterken? Samen gaan wij voor volle schappen!”, aldus Vezet.

Audit op afstand

Els Cornelissen, KAM-manager bij Vezet over de situatie: “Tot nu toe zijn we als organisatie alle zeilen aan het bijzetten om de situatie goed te managen en te zorgen dat de winkels bevoorraad blijven.”

Prioriteiten worden gesteld. Cornelissen: “Wij hebben een externe audit gepland staan over twee weken. De fysieke audit is uitgesteld. Er zal nu via videoconferencing en mail ge-audit worden. Binnen een half jaar volgt een fysieke audit op locatie. Op deze manier heeft onze audit organisatie de situatie opgepakt. Wij zijn hier erg tevreden mee.”

Willem Paul de Mooij

Willem Paul de Mooij

Hoofdredacteur VMT

Willem Paul de Mooij is hoofdredacteur van VMT. Binnen VMT schrijft hij vooral over het thema Voedselveiligheid & Kwaliteit.

Bedrijfsovernames in voeding 2025: Plukon Food Group neemt Grupo Avícola Hidalgo over

Bedrijfsovernames in voeding 2025: Plukon Food Group neemt Grupo...

In dit artikel recente bedrijfsovernames in de voedingsindustrie op een rij. De laatste wapenfeiten: Plukon Food Group neemt Grupo Avícola Hidalgo over, Aurelius neemt Savoury-divisie What's Cooking Group over en VE Partners neemt Inproba over.

Lidl omarmt 'planetary health diet' van WNF en schroeft verkoopdoel volkoren op

Lidl omarmt 'planetary health diet' van WNF en schroeft verkoopdoel...

Lidl omarmt in alle 31 landen waar zij actief het 'planetary health diet'. Dat betekent dat ze verkoopdoelstellingen op volkoren, plantaardige eiwitten en groente en fruit.

Een Carrefour in België (foto: Shutterstock).

Belgische voedingsproducenten kunnen samen met supermarkten gezonde...

Supermarkten en voedingsproducenten zijn gezamenlijk in staat om consumenten aan te sporten om gezondere voeding te kopen. Dit blijkt uit een experiment van Be4Life, het onderzoekscentrum van de Universiteit Gent, in samenwerking met de sectorfederaties Fevia en Comeos, en bedrijven uit de voedingsindustrie en de retailhandel.

foto: shutterstock

Bedrijfsovernames in voeding 2024: maker Delirium-bier neemt...

In dit artikel recente bedrijfsovernames in de voedingsindustrie op een rij. Het laatste wapenfeit: Brouwerij Huyghe neemt brouwerij Het Anken over.

Zoutreductie in kant-en-klaarmaaltijden krijgt vorm in NAPV

Zoutreductie in kant-en-klaarmaaltijden krijgt vorm in NAPV

De eerste 20 afspraken in het kader van de Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV) staan online. Deze gaan over zoutreductie in kant-en-klaarmaaltijden.

Weg met het blauwe champignonbakje? Belgische retailers ontwikkelen herbruikbaar alternatief

Weg met het blauwe champignonbakje? Belgische retailers ontwikkelen...

Albert Heijn, ALDI, Carrefour, Colruyt, Delhaize en Lidl verenigen zich in de Reusable Packaging Coalition. Ze willen de mogelijkheden rond hergebruik van verpakkingen onderzoeken. In een eerste proefproject zetten ze de overstap naar herbruikbare verpakkingen voor champignons in regio Mechelen.

Onderzoek: supermarkten promoten gezonde voeding onvoldoende

Onderzoek: supermarkten promoten gezonde voeding onvoldoende

Supermarkten ondernemen nauwelijks stappen om hun assortiment gezonder te maken. Volgens denktank Questionmark bestaat 83 procent van de supermarktaanbiedingen nog altijd uit ongezonde producten. Ekoplaza doet het het beste. Jumbo, Aldi, Albert Heijn en Plus lopen achter.

Meer plantaardig en minder dierlijk in de supermarkt? Benchmark geeft inzicht in wat goed gaat en wat niet

Meer plantaardig en minder dierlijk in de supermarkt? Benchmark geeft...

Supermarkten hebben stevige doelen geformuleerd voor de transitie naar meer plantaardig: 60/40 plantaardig/dierlijk in 2030. Met hun beleid en in hun assortimenten, aanbiedingen en winkelinrichting kunnen supermarkten de consumptie van minder dierlijk en meer plantaardig bevorderen. Hoe vordert het? Supermarkten lijken flink te experimenteren, maar er is meer nodig.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.