1. Koffiefabrikanten slaan handen ineen om cupjes tweede leven te geven
  2. Beter schuimende cappuccino of cacaovrije chocolade? Prijzen voor innovaties op de FiE
  3. Koffie die niet naar koffie smaakt? 5 innovaties in dranken op Anuga
  4. 'Koffievrije koffie' nu ook in supermarktschappen
  5. Startup wil doorsnee Nederlander aan de eerlijke koffie: 'We kopen de hele oogst tegen een eerlijke prijs'
  6. Herbruikbare verpakking voor koffie? Peeze test emmer voor grootverbruikers
  7. Theezakjes en koffiepads mogen bij gft-afval
  8. Infrarood kan gas gestookte hittebehandeling vaak prima vervangen
  9. Johan Hulleman (ex-Jumbo): 'Wet over ontbossing gaat grote impact hebben op retailers'
  10. Koffiecapsules kunnen binnenkort in de blauwe PMD-zak
  11. Koffie, cacao, soja en palmolie onder de loep: EU verbiedt invoer producten die bijdragen aan ontbossing
  12. Bakkie koffievrije koffie? 'De hele koffieboon vervangen is de heilige graal'
  13. Nespresso maakt koffiecups afbreekbaar: 'We bieden de papieren variant aan naast onze aluminium cup'
  14. Nestlé investeert miljard euro om koffieketen duurzamer te maken
  15. Startup introduceert koffie zonder koffiebonen
  1. Van koffiedik naar oesterzwamvoetjes: 'We willen de umamismaak behouden'
  2. Nederland grootste EU-klant van feed en foodproducten uit Brazilië
  3. Friesche Vlag zet eerste schreden op plantaardige markt met opschuimbare haverdrank
  4. Tool berekent CO2-uitstoot van hele koffieketen
  5. Koffie noch thee: startup maakt koffievervanger van weggegooide dadelpitten
  6. Pulp van koffiebessen toegelaten als novel food
  7. Technologie & Techniek: meest gelezen in 2021
  8. Starbucks op 1 in Stayers-onderzoek 2021: Hoogste groeicijfers productintroducties ooit
  9. Recall nep-versie van Nescafe Gold vanwege aanwezigheid splinters van glas (update)
  10. Fairtrade Original zorgt met hogere prijs voor beter leefbaar inkomen koffieboeren
  11. Nespresso verliest rechtszaak over vorm koffiecapsules
  12. Nestlé verkoopt meer koffie en producten van Maggi
  13. Consument is meer 'eerlijke producten' gaan eten in coronajaar 2020
  14. Delhaize steunt lokale ondernemers met exclusief koffiemerk
  15. Startup Cupplement introduceert koffiecup met supplementen voor weerstand: 'Door corona is dit een belangrijk aandachtspunt'