Online campagne moet consumenten meer leren over gebruik supplementen
Het online Informatiecentrum Voedingssupplementen & Gezondheid (IVG-info.nl) voert sinds september 2024 campagne om bekendheid te vergroten voor het...
Het online Informatiecentrum Voedingssupplementen & Gezondheid (IVG-info.nl) voert sinds september 2024 campagne om bekendheid te vergroten voor het...
Krijgt Personalized Nutrition (PN) een boost door de recente ontwikkelingen in Artificial Intelligence? 3 startups actief in PN en een expert...
Technologiebedrijf TOP heeft een volledig plantaardige vervanger voor vloeibaar heelei geïntroduceerd. Het bedrijf heeft het product al op kleine...
De investeringstak van ingrediëntenleverancier Ingredion gaat samenwerken met FoodTech startup Better Juice. Volgens het bedrijf zal dit een...
Startup Yummygums maakt verschillende vitamine supplementen in de vorm van een snoepje, een 'gummy'. Op die manier wil de startup het nemen van...
DSM gooit zijn strategie om en gaat zich louter richten op gezondheid, voeding en biowetenschappen. Daarbij is er mogelijk geen plek meer voor de...
Startup Cupplement kreeg recentelijk tijdens de Dragons Den erg positieve reacties en toezeggingen voor investeringen. Echter werden die helaas toch...
De relatie tussen de biologische activiteit van vitamines in een voedingsproduct en de vermelding op het etiket is niet altijd duidelijk. Daarom is...
Superunie herintroduceert het merk Sense met de campagne 'dat maakt Sense'. Het margarinemerk is volgens de inkooporganisatie verbeterd en duurzamer...
De Nederlandse Vereniging voor Veganisme introduceert de vegan Schijf van Vijf. Dit doet de vereniging zodat vegetariërs en veganisten een...